torstai 16. kesäkuuta 2016

ANNICARIINA

 

Moikka! Oon jo jonkin aikaa miettinyt, mikä olisi mulle sopiva juttu, minkä parissa voin viettää aikaa ja mihin voisin panostaa vapaa ajalla. Tulin siihen tulokseen, että jatkan pari vuotta sitten loppunutta blogiuraani heppa- ja lifestyleblogini jälkeen uudella blogilla. Päivittelen tänne kuulumisiani ja mietteitäni aina kun aika antaa periksi ja postattavaa riittää. Mutta nyt kerron vähän itsestäni niin tiedätte vähän kuka kumma täälä kirjottelee.

Olen siis Annica, 1998 vuonna syntynyt tyttö, joka parhaansa mukaan yrittää elää nuoruuden joka hetken täysillä kun se vielä on mahdollista. Olen avoin, rakastan toteuttaa tyhmempiäkin ideoita, kokeilla uutta, tutustua uusiin ihmisiin, mutta viettää myös joskus harvoin aikaa ihan vain oman itseni kanssa.

Usein kuulen ystävieni kutsuvan minua nimillä 'maalainen' tai 'lande', mutta ihan syystä sillä asun keskellä peltoja pienellä maatilalla Kangasalla. Kyseinen paikka oli ennen mummulani hevosineen päivineen, mutta vuosi takaperin myimme viimeisetkin hepat pois ajan puutteen vuoksi. Nykyään perheeseeni kuuluvat vain minä, äiti, iskä ja Mosse kissa.

Vaikka asunkin keskellä ei mitään opiskelen kuitenkin Tampereella ammattikoulussa kokkialalla, joten myös hyvä ruoka on lähellä sydäntä.

Olen harrastanut aiemmin ratsastusta kymmenen vuotta joista kolme viimeistä kilpailin silloisella hevosellani Immyllä. Heppailun ohella olen myös tanssinut hiphoppia, sekä street/ showtanssia. Tanssi ja ratsastus ovat jääneet kuitenkin taka-alalle. Mielenkiintoani herättää kuitenkin tällä hetkellä salilla käynti, joten toivon rahojen riittävän syksyllä salikortin hommaamiseen.

Tuossa nyt pieni infopaketti siitä kuka oon, mutta postailun myötä myötä musta saa takuulla enemmän tietoa irti.

2 kommenttia:

Jokainen kommentti on tärkeä ja saa hymyn huulille! Pidäthän vain huolta ettei kommenttisi ole asiaton tai loukkaa ketään, kiitos ♥